Forum Tokio Hotel
Forum o zespole Tokio Hotel
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin Forum

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Tokio Hotel Strona Główna -> Regulamin (aktualizacja 16.01.2007)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Admin-Blue
TH FC Forum Team



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sobota 18-02-2006, 0:00    Temat postu: Regulamin Forum

1. Nazwę użytkownika pod pewnymi warunkami można zmienić (szczegółowe informacje w temacie,, Zmiana nick'a")

2. Na forum nie wolno umieszczać linków do stron z piosenkami Tokio Hotel nagranymi w studio. Zespół zastrzega sobie do piosenek prawa autorskie i zamieszczanie ich na internecie jest równoznaczne z kradzieżą (to samo dotyczy zdjęć oraz filmów pochodzących z DvD zespołu).
Zamieszczać można natomiast MP3 i filmy z koncertów, wywiadów, programów telewizyjnych, a także teledyski.

3. Przed założeniem jakiegokolwiek tematu upewnij się że nie ma go jeszcze na forum, może ktoś założył go przed Tobą. To samo dotyczy newsów. Nie ma sensu, żeby pisać ponownie to samo.

4. Pomyśl, jaki ma być cel nowego tematu; czy nie będzie to uznane za spam?

5. Założ temat we właściwym miejscu (dziale, podforum).

6. Konta, posiadające w nazwie użytkownika przekleństwa, obrazy w stronę innych userów, bądź wyzwiska zostaną automatycznie zbanowane, bez podania przyczyny.

7. Jeśli admin/moderator stwierdzi, że Twój profil łamie którąś z zasad, może on poprosić Cię o zmianę pewnych elementów bądź zrobić to samemu. W skrajnych przypadkach może dać upomnienie.

8. Na forum nie wolno zawierać wulgarnego języka, przekleństw, wyzwisk i obrażania innych userów. Nawet jeżeli w poście występuje cenzura, przekleństwa będą karane ostrzeżeniem. Wyjątek stanowią opowiadania, w których użytkownicy mają prawo zamieszczać ocenzurowane przekleństwa.

9. Jeśli wszystko, co masz do powiedzenia, to "pozdruffka", "dzięki", "zgadzam się z przedmówcą", lepiej zachowaj to po prostu dla siebie. Takie posty mogą być uznane za spam i odpowiednio karane (to samo dotyczy postów jednego autora które zawierają po raz kolejny tę samą, lecz nieco przekształconą treść).

10. Unikaj pisania dwóch lub więcej postów pod rząd. Zawsze możesz zedytować swojego posta, dodając ewentualne informacje. Dotyczy to nie tylko pisania postu pod postem, ale również pisania co drugi, trzeci post parę razy pod rząd i zawierania w nich tego samego sensu wypowiedzi jaki znalazł się w ostatnim poście. Takie wypowiedzi również będą uznawane za spam.

11. Pisz na temat. Forum jest dla wszystkich, każdy ma prawo do wypowiedzi, ale bardzo prosimy aby miały one sens i były zgodne z tematem w którym aktualnie sie wypowiadasz.

12. Nie tolerujemy postów z wyznaniami miłosnymi typu "kocham Billa" lub "odwalcie się od Toma on jest moim kochaniem", ponieważ miłość platoniczna jest żałosna. Takie posty będą usuwane.

13. Jeżeli zarejestrowany użytkownik nie zaloguje się na forum w okresie miesiąca, otrzyma zawiadomienie, że jeśli się nie zaloguje w określonym czasie, jego konto zostanie usunięte.

14. Dopuszczalna wielkość avatara nie może przekraczać wymiarów 160:160 pikseli, natomiast wielkość sygnatury (zdjecia pod textem) nie może przekraczać 500:300 pikseli. W niektórych przypadkach sygnaturki mogą przekraczać jeden z wymiarów, pod warunkiem że nie stanowią dla innych użytkowników kłopotu z czytaniem treści postów na forum (dotyczy to także textu zamieszczonego pod sygnaturką, bądź w jej miejscu). Jeżeli administratorowi/moderatorowi nie spodoba się Twoja sygnaturka, dostaniesz pisemne upomnienie na PW, jeżeli w dalszym ciągu jej nie zmienisz, administrator/moderator będzie zobowiązany dać Ci ostrzeżenie.

15. Kopiowanie jakichkolwiek materiałów z tego forum jest zabronione!

16. Kolorowa czcionka zarezerwowana jest dla Adminów, oraz Moderatorów, więc prosimy o nie pisanie kolorowych postów.

17. Moderator ma prawo do wlepienia upomnienia 1-5pkt. w zależności od wagi przewinienia. Gdy osiągniesz 5 punktów z ostrzeżeń, Twoje konto zostanie automatycznie zbanowane na 7 dni. Zostaniesz o tym poinformowany, dostając prywatną wiadomość, za co dokładnie dostałeś upomnienie, od kogo i za ile punktów.

18. W niektórych przypadkach użytkownik może być potraktowany banem od 1 dnia do nieskończoności. W niektórych naprawdę poważnych przypadkach konto użytkownika może być skasowane.

19. Ban dotyczy nie konta, ale osoby. Jeśli stwierdzimy, że zbanowany user założył nowe konto, będzie ono również zbanowane. W skrajnych przypadkach uporu i trwania w głupocie, można spodziewać się bana na IP.

20. Jesteś odpowiedzialny za wszystkie posty napisane z Twojego konta, niezależnie od tego, że Ciebie akurat nie było, a posty napisał Twój brat, rybka, pies czy kot. Ty za nie odpowiadasz.

21. Jeśli zauważysz, że ktoś łamie regulamin, możesz zgłosić go Administratorowi, bądź Moderatorowi opisując krótko co złego widzisz w danym poście.

22. Jeżeli uważasz że zostałeś/łaś potraktowany/a niesprawiedliwie, skargi należy wysyłać prywatną wiadomością do administratorów forum (skargi pisane na forum nie będą w żaden sposób respektowane).

23. Jeżeli użytkownik dostanie ostrzeżenie lub zostanie zbanowany i nikt nie poinformuje go w odpowiednim dziale ("Kto, za co, kiedy dostał bana/ostrzeżenie") z jakiego powodu, to ma on prawo poskarżyć się administratorowi forum, a jeżeli sprawa nie wyjaśni się do paru dni ostrzeżenie/ban zostanie mu zdjęte.

24. Niektóre podfora (np. download), mają własny zestaw zasad w celu utzymania ładu i porządku. Jest to po prostu rozszerzenie regulaminu o dodatkowe punkty, których łamanie będzie odpowiednio traktowane.

25. Wszystkie posty Administratorów, bądź też Moderatorów są ich własną, niezależną opinią, chyba że są to posty przywołujące do porządku, określające zasady itp.

26. Zasady mogą być zmieniane bez podawania powodu i wcześniejszego ostrzeżenia. Dlatego staraj się być na bieżąco z regulaminem.

Powyższe zasady obowiązują na całym forum thpoland.fora.pl, włączając w to podfora oraz fora prywatnych grup.

Życzymy zgodnej z regulaminem, a przede wszystkim miłej zabawy na forum
Wasz TH FC Forum Team Wink


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Tokio Hotel Strona Główna -> Regulamin (aktualizacja 16.01.2007) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin